Työskentele dynaamisessa ja voimakkaasti kasvavassa organisaatiossa, yhdessä huippuosaajiemme kanssa

ALM Partners Oy on vuonna 2010 perustettu finanssialan tasehallinnan ammattilainen. Olemme suomalainen ja pääosin henkilöstömme omistama kasvava yritys. Henkilöstömme koostuu tällä hetkellä yli 50 osaajasta. Olemme vakavaraisia ja omaamme yritysten korkeimman mahdollisen AAA-luottoluokituksen (Bisnode 2016).

Tarjoamme asiakkaillemme liiketoimintalähtöisiä tase- ja riskienhallinnan palveluita, treasuryn ja tasehallinnan järjestelmäratkaisuja, liiketoimintalähtöistä projektiosaamista sekä konsultaatiota. Tuotamme palveluita ja ratkaisuja ensisijaisesti yhteistyökumppanimme FIS:n järjestelmillä, joiden implementaatioita olemme myös toteuttaneet menestyksekkäästi asiakkaillemme. Liiketoimintamme ulottuu mm. korkoriskin, rahoituksen ja likviditeetin hallinnasta pääomanhallintaprosesseihin, viranomaisraportoinnin ratkaisuihin sekä asiakas- ja tuotekannattavuuslaskentaan.

 

Tällä hetkellä rekrytoimme

Toimistoassistentti

Etsimme uutta henkilöä osaksi hallinnon tiimiämme vastaamaan kasvavan yrityksemme toimistosta sekä kehittämään ja suorittamaan markkinoinnin ja viestinnän tehtäviä.

Toimistoassistentin työtehtäväsi koostuvat kahdesta osasta; monipuolisista toimiston juoksevista asioista sekä markkinoinnin ja viestinnän toteuttamisesta ja kehittämisestä. Tehtävässäsi vastaat yrityksemme toimistosta, toimit avustajana palkka-asioissa sekä assistenttina työntekijöitämme tukevissa asioissa. Toinen osa työstäsi on olla osana toteuttamassa ja kehittämässä markkinointia ja viestintäämme. Vastaat sosiaalisen median kanavistamme sekä nettisivujemme päivittämisestä. Lisäksi olet mukana asiakastapahtumiemme järjestämisessä.

 

Eduksesi katsomme:

  • Mahdollisesti jo hankitun kokemuksen hallinnon töistä ja markkinoinnista.
  • Tietotekniset valmiudet (etenkin Sharepoint ja MS Office -työkalut).
  • Näkemystä sosiaalisen median käyttämisestä yrityksen viestinnässä.
  • Luotettavan ja yhteistyökykyisen asenteen työhön.

 Työtehtävien menestyksekäs suorittaminen tarvitsee organisointitaitoja, tietoteknisiä valmiuksia, kykyä oppia ja tarttua työhön. Työskentelytyyliltäsi olet tarkka ja oma-aloitteinen sekä omaksut nopeasti uusia asioita. Suomen kielen lisäksi puhut ja kirjoitat myös hyvin englanniksi. Ruotsin kielen osaaminen katsotaan eduksesi.

Tarjoamme sinulle:

  • Paikan nuorekkaassa ja kasvavassa asiantuntijaorganisaatiossamme
  • Erinomaiset mahdollisuudet kehittää itseäsi ja oppia rahoitusalaa
  • Mahdollisuuden ottaa vastuuta ja päästä kehittämään markkinointia ja viestintää
  • Hyvät henkilöstöedut

 

Tehtävä on vakituinen ja toivomme että voit aloittaa mahdollisimman pian.  

Lähetä hakemuksesi ja CV:si osoitteeseen rekry@almpartners.fi 27.5.2018 mennessä. Hakemuksessasi toivomme että tuot esille näkemystä markkinointiin ja viestintään liittyen, sekä avaat tietoteknisiä valmiuksiasi.

Lisätietoja tehtävästä antaa HR asiantuntija Mikko Sipakko, 050 550 9900 tai lähetä sähköpostia osoitteeseen mikko.sipakko@almpartners.fi.

Avoimia urapolkuja

Nuorekkaassa ja kasvavassa yrityksessämme on tilaa osaaville ja motivoituneille ammattilaisille. Etsimme jatkuvasti huippuosaajiemme joukkoon niin kokeneita kuin myös uran alkuvaiheessa olevia henkilöitä. Uusia osaajia valitessa arvostamme erityisesti jo olemassa olevaa kokemusta finanssialalta tai kiinnostusta rahoitusalaa kohtaan.

Taustastasi ja kiinnostuksistasi riippuen meillä on tarjota sinulle erilaisia mielenkiintoisia tehtäviä. Voit esimerkiksi työskennellä finanssialan analyysitoiminnoissa tai työskennellä eri teknologioita hyödyntäen mallinnus ja teknologia- tiimissä. Meillä saat haastaa itseäsi jatkuvasti kiinnostavien projektien kautta ja voit työskennellä asiakasrajapinnassa tehden yhteistyötä asiakkaidemme ja omien asiantuntijoidemme kanssa.

Meille tyypillisiä tehtäviä ovat mm.

  • Analyytikko / -mallintaja
  • Senior Consultant
  • Database Specialist
  • Financial Analyst / Consultant

Toivomme että olet tottunut tehokkaaseen, tarkkaan ja huolelliseen työskentelyyn. Tiimimme tekevät mutkattomasti yhteistyötä ja haemmekin henkilöitä, joilla on vahvat tiimityöskentelytaidot. Toimit sen lisäksi hyvässä yhteistyössä myös asiakkaidemme kanssa. Suhtaudut innostuneesti uusien asioiden oppimiseen ja tulet sujuvan suomen lisäksi toimeen myös englannin kielellä.

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden työskennellä dynaamisessa ja voimakkaasti kasvavassa organisaatiossa, jossa sinulla on tilaisuus oppia uutta ja kehittyä alan ammattilaiseksi. ALM Partners on Suomen ainoa finanssialan tasehallintaan keskittynyt yritys ja menestyksemme taustalla on huippuammattitaitoinen henkilöstö.

 

 

Haluatko olla osa menestystarinaamme?

 

Jos kiinnostuit, älä epäröi vaan lähetä avoin hakemuksesi osoitteeseen rekry@almpartners.fi

Lisätietoja tehtävistä saat ALM Partnersin HR:tä, rekry (at) almpartners.fi tai numerosta +010 279 6800

Jotta sivuston käyttö olisi sinulle sujuvaa, ALM Partners yhteistyökumppaneineen käyttää evästeitä. Jatkamalla lukemista hyväksyt evästeet. Lisätietoja

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close